20 soków z owoców i warzyw które dodają mnóstwo energii

20 soków z owoców i warzyw które dodają mnóstwo energii

Czy szukasz warzyw o zwiększonej energii do włączenia do surowych receptur soku? Twoje możliwości są znaczne, ponieważ zwiększenie spożycia dowolnego soku z warzyw może pomóc w budowaniu i utrzymaniu energii przez cały dzień. Jednak niektóre warzywa są lepsze od innych, jeśli chodzi o turbodoładowanie swojej energii i zwalczanie ospałości i zmęczenia.

 

Wszystkie składniki odżywcze są niezbędne do produkcji energii, ale niektóre są szczególnie ważne, aby się skupić, jeśli czujesz, że nie masz wystarczająco dużo energii, aby przejść przez cały dzień. Witaminy z grupy B (w tym kwas foliowy, niacyna, tiamina, B6 i oczywiście B12) mają kluczowe znaczenie dla produkcji energii. Inne niż B12, które występują tylko w produktach zwierzęcych, są obfite w wielu owocach i warzywach. Potas i magnez również przyczyniają się do energii.

Potas pomaga w przemianie glukozy we krwi w glikogen, czyli formę przechowywania cukru, której używamy do produkcji energii. Magnez pomaga glikogenu uwolnić swoją energię, gdy organizm tego wymaga. Żelazo ma również kluczowe znaczenie dla energii, ponieważ niedokrwistość może powodować zmęczenie. Jabłczan magnezu / kwas jabłkowy może być pomocny, szczególnie dla osób z fibromialgią. Chrom i cynk pomagają również w regulowaniu energii, a także w witaminach C i E. Niektórzy uważają, że jedzenie lub picie jedzenia lub napoju zawierającego węglowodany wysokoglikemiczne jest dobrym sposobem na uzyskanie energii.

Jednakże, chyba że przygotowujesz się do maratonu, nie jest to zalecane. Te produkty powodują przypływ energii, ale zwykle powodują spowolnienie u ludzi i mogą negatywnie wpływać na poziom glukozy we krwi i metabolizm. Zamiast tego skup się na sokach o niskiej zawartości glikemii, takich jak te wykonane z zielonych liści i jagód oraz na jedzeniu zawierającym węglowodany złożone (takie jak pełne ziarna i rośliny strączkowe). Kompleksowe węglowodany pozwolą Ci dłużej utrzymać swój poziom energii.

Oto lista dwudziestu najlepszych warzyw i owoców do soku na energię. Włącz je do swoich receptur na surowe soki, aby dać sobie poważny zastrzyk energii.

  1. Boćwina pospolita – potas, B2 (ryboflawina), magnez, żelazo, witaminy C, E
  2. Szpinak – potas, kwas foliowy, magnez, żelazo, C, E
  3. Koper – potas, C
  4. Jarmuż i musztarda – potas, kwas foliowy, magnez, B6, żelazo, C, E
  5. Brokuły – potas, magnez, B5, B6, kwas foliowy, C, E
  6. Zimowa dynia – potas, B2 (ryboflawina), B3 (niacyna), B5, B6, kwas foliowy
  7. Bakłażan – potas
  8. Kantalupa – potas, C
  9. Pomidory – potas, kwas jabłkowy, E
  10. Jabłka – kwas jabłkowy
  11. Gruszki – kwas jabłkowy
  12. Banany – Kwas jabłkowy, potas, B6 (muszą być oczyszczone, a następnie zmieszane z sokiem)
  13. Wiśnie – kwas jabłkowy, żelazo
  14. Pietruszka – cynk, kwas foliowy, potas, E
  15. Kukurydza – cynk, B1 (tiamina), B3 (niacyna), B5, B6
  16. Groch – cynk, B1 (tiamina), B2 (ryboflawina), B3 (niacyna), B6, kwas foliowy, żelazo
  17. Awokado – B1 (tiamina), witamina B2 (ryboflawina), B3 (niacyna), B5, B6, kwas foliowy, żelazo (musi zostać oczyszczone, a następnie zmieszane z sokiem)
  18. Winogrona – B1 (tiamina), B2 (ryboflawina), B6, żelazo
  19. Szparagi – B1 (tiamina), B2 (ryboflawina), kwas foliowy, C
  20. Brukselka – potas, magnez, B1 (tiamina), B2 (ryboflawina), B5, B6, żelazo, E Surowe receptury soku, które zawierają te owoce i warzywa, pomogą uzupełnić twoje ciało składnikami odżywczymi potrzebnymi do wytworzenia energii, zachowania czujności i utrzymania wytrzymałości. Nie zapominaj, że jeśli twój lekarz zaakceptuje, możesz również mieszać z innymi składnikami zwiększającymi energię, takimi jak miłorząb, czosnek i zielona herbata, a także płynny suplement witaminy B12.
Zostaw odpowiedź